Marktonderzoek - Van Laar IMA - bedrijfsconcepten en advies
417
page-template-default,page,page-id-417,page-child,parent-pageid-386,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-13.0,qode-theme-van laar ima,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Marktonderzoek

Als u voor uzelf start wil u onderzoeken of uw bedrijf slagingskans heeft, u start natuurlijk om een leuke boterham te kunnen verdienen. U dient marktonderzoek te doen om uw concurrenten in kaart te brengen, uw sterke punten maar ook uw zwakke punten te weten. En waar liggen uw kansen en uw bedreigingen? Allemaal vragen die u moet kunnen beantwoorden voordat u start. Maar hoe start u met een marktonderzoek en wat komt er bij kijken. Gaat u het zelf doen of laat u Van Laar IMA het doen.

 

Wij adviseren u graag of voeren het onderzoek voor u uit. U leert van onze ervaring in verschillende branches en hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden. Neem contact met ons op en bespreek vrijblijvend de mogelijkheden